Wednesday, October 7, 2009

Happy 3rd Birthday Danish!!!!!!!!!!!

Hanya kami bertiga sahaja so beli kek kecik sahaja.... ni dia pilih sendiri..sebelum tu sibuk nak kek yg ada car kat atas kek tu...kek tu kek sponge biasa je...pastu mahal plak tu tak pdn dgn kek sponge je... baik beli car je...
Happy birthday sayang!!!!!!!!!!!

A happy birthday boy...
Org: nanti balik danish pakai cantik2 tau
danish: akai antik2 bu...
dah sampai rumah boleh berpaksa2 mandi plak.. pujuk2 siapla mandi..ms tgh pakai baju...
danish: akai antik2, nak unga api... beyou you...
ibu: ko ingat ko anak raja ke nak bunga api bagai... (dlm ati je la)
rupanya bunga api tu lilin la... he..he... (sila abaikan kesepahan dibelakang danish..itu deco tu..ahaks)


konon2 je tiup tak nyalakan api pun... tak baik kan... lgpun tak de lighter @ mancis...

danish 3 tahun la...


dah tak tahan dah tgk itu kek...sempat gak cuit sikit...



tunggu apalagi...ngapla... setengah kek..dia je makan...
Happy birthday... Moga danish jadi anak yg baik, anak yg soleh... tidak lupa kepada ibu dan abah.. sentiasa ada rasa belas kepada ibu dan abah... jadi budak yang bijak... anak yg dgr cakap.. tak suka nangis2 lagi... danish kan dah big boy... ibu dan abah doakan yg terbaik untuk danish... dunia akhirat...
Juga birthday wishes from achik, Ayah Chik & baby cha, umi, Ayah ngah, kakak sarah, Abang ah & abg Eim, Wan & Ki....
We luv u...

4 comments:

juhasni said...

wahhh cutenya bedday cake danish...sure sedapkan..kan

happy bedday danish...moga panjang umur, murah rezeki dan jadi anak yg soleh pada ibu bapa.

mannira said...

TQ ju... makin besar makin byk ragamnya sebenarnya

Happy Family said...

07hb adalah sama ngan tarikh Dina...bulan ngan thn yg berbeza..
Happy Besday Danish...

mannira said...

tq dila..oo dah ada blog ya nanti k.ma g intai2...