Friday, July 24, 2009

Arini ari Jumaat...

Eeee.... suka je ari jumaat.. sebab esok cuti..lusa cuti... skang ni tak sabar nak tunggu jumaat sebab nak tgk cite Nur Kasih... best kan cite ni... 1st episod je org tak tgk.. lepas tu mmg org tak pernah miss lg.. kalau ari jumaat mlm, sanggup tu sembunyi remote.. he..he..bukan tak tau danish tu suka sgt main remote... pakai tekan je dia.. tp bila dah buka cite tu dia pun layan gak... pastu ko buat la anugerah apa ke mlm tu mmg org tak tgkla.. harap2nya sebelum Nur Kasih ni habis, jgn la ada award apa2...last week shout award kan?? org tgk gitu2 jek...

Apa plak kisah mlm ni ya, heroin tu kdg2 tgk muka dia mcm Farah AF.. kadang2..sweet je kan muka dia.. lembut je.. isshh..org dah tak sabar nak tunggu kul 9 ni... he..he..

1 comment:

arnirina said...

sy layan gitu2 je...