Thursday, July 16, 2009

Ma mana baju melayu abang ma...

Mcm pernah dgr tak dialog ni??? he..he.. he.. semlm kan org blk kg.. lepas solat maghrib (siap2 nak balik kl) tu adala dgr hubby ty mak.. mana baju dia dalam lemari.. pastu org tak dgr la apa mak ckp sebab ms tu mak kat dapor..

Dalam kete...

Hubby: mana baju melayu abang kaler cream tu??

Org: nak buat apa baju melayu, tetiba je ty baju melayu nak buat apa?

Hubby : saje ty.. manatau nak kena pakai...

Org: ??? (cuak gila ni)

langsung tak menjawab soalan tapi org tanya soalan bertubi2 plak... yela tiba2 ko tanya baju melayu... cuak gila ok.. kalau korang cuak tak???



2 comments:

mamarempit said...

ha???? ade 3 sebab je tu....

1. nk gi anto org nikah (jadik pengapit ke)

2. Nk gi nikah....uhukkkk

3. Ala...ari ni kan jemaat...nk gi solat jemaat la tuhh....rilek arrr

dh lame dia tk pki baju tu kot...

mannira said...

ha..ha... mmg dah lama dia tak pakai baju tu setahun sekali je pakai... kalau dia selalu pakai org tak heran plak kan... ni tiba2 je ty..seram..ok..