Friday, July 31, 2009

ntah apa2...

Semlm bila baca n3 rose psl jiran dan anak, tiba2 org jd takut... takut nak besarkan danish.. takut dgn mcm2 yg terjadi skang ni... takut danish tak dengar ckp... takut bila danish besar..ntah apa yg berlaku... moga danish membesar.. tak banyak kerenah, tak de la nak nyusahkan hati,ibu dan abah dia... yela semua ni dugaan hidupkan.. kita hanya mampu berdoa, yang terbaik untuk kita...

Semlm dlm kete nak balik rumah, ada kete dr arah depan nak masuk parking tiba2 dgr danish berkata2...

Danish : egeh2, embab... (terhegeh2, lembap)

org dgn hubby saling pandang, nak gelak tapi rs bukan ms yg sesuai... Org siap jegil mata kat hasben sambil berbisik.. lain kali nak bercakap, kena ingat anak makin membesar, tak leh ikut mulut je bercakap... mmg ayat2 tu mmg dr abah dia la kan...

Org: tak baik ckp mcm tu..
Danish: tak aik...

Mlm plak... danish dgn abah dia tgh dok bergomol...tiba2...

Danish: epas aku.. (lepas aku)
Hubby:???
Org:???
Org: tak baikla sebut aku.. ckp 'saya"
Danish: aya... aya cicakman..
Org: ckpla aku, nanti ulat masuk mulut dia..

mana la dia dpt plak ni... sebab kita org tak pernah ckp aku pun kat rumah... ntahlakan..org jd takut...

Semlm plak, tiba2 je org rs tak sihat...penat sgt... org ckp dgn hubby

Org: org rs lainla, org minta maaf banyak2 ye.. halal mkn minum
Hubby:abg pun minta maaf jugak..
Org: maafkan tak org ni???
Hubby: yela...

Pernah tak rs mcm ni... org ni kdg2 pk ntah apa2... kdg2 boleh tak org pk.. ms org on the way blk dr keje... selalu je org pk... kalau org dgn hubby jd apa2.. org lain tau ke danish duk kat mana.. babysitter akan tau ke apa2 jd kat org... heh..heh...

Layan jela si jiwa kacau ni yek... hormon tak betul kut...





2 comments:

arnirina said...

betol laa..kanak2 copy cat yg terbaeekkk..

Panggil Saja Lyeana,Yana said...

K.Ma....pls vote Hafaz B19