Friday, May 29, 2009

Siapa yang patut disalahkan....

Pagi td org bgn lambat...tak tau mcmana hp tu boleh lewat sejam...dah terbangun tengok jam kul 5.05....ala awal lg..pejam balik..pastu t'jaga tengok jam kul 6.10..aikk dah kena bgn ni..tapi bila tgk kat luar..nape kul 6 dah cerah...alamak kul 7.10 rupanya...jam penipu...org dah siap2 mandi.. kejutkan danish.. dia mcm biasa la.. nak nangis2 dulu... bgn la ibu dah lambat ni... dtg blk nak kejut dia, tgk dia dah berdiri, tgk tilam dah basah...ala...dah tau nak kencing ..bangunla...nak tgu dah basah baru nak bgn...tarik tgn dia masuk bilik air, buka pampers dia..sekali perasan yang pampers dia terbalik...patutla..air kencing dia tak serap...ni kes semlm la..dia pakai pampers sendiri (pants)..pastu org bela balik pun..ntahla...rs mcm dah betul... sekarang sape yg patut di salahkan...ada hantu ke kat rumah org..yg lewatkan jam org...ada hantu ke kat rumah org yg bg danish pakai pampers terbalik... dah lambat makin lambatla kan...mana nak kena jirus tilam lagi..aduiyai... tapi kuar rumah kul 8 dgn kuar rumah kul 7.30..sama je org sampai opis sharp kul 8.30... so tak yah marah sape2..duk diam2...ha..ha...

3 comments:

mamarempit said...

ok la tu...

Anonymous said...

hi akak...
sy kenal akak..hehehe..dok bc blog sepet..bc komen..tgk ade nm mannira..tgk pic mcm kenal je..hehe..kem slm kt sume2 eh..yg keje tkt 20 dulu..

-sy ex-kelly-

mannira said...

Anonymous...ni sape ni...ramai yg keje tkt 20 ritu...nak bgtau sape yg kim salam...k.ma pun dah lama tak say hi kat dia org...