Wednesday, June 24, 2009

Aksi tido danish...

Aritu ada masuk contest tido tu, tapi sad to say danish tak berjaya.. tak taula mana silap nya.. tak pela..masuk pun untuk suka2 (pdhal frust gak), org korek2 gamba2 lama danish, jumpa la bermacam2 gaya danish tido.. so funny... mari kita tengok...
yang ni dlm troley TESCO, ms ni org lepas pantang, cari brg2 danish ms mula2 sampai kl. sorg lalu mesti tengok danish.. yela dia bambam..


herot2 muka..he..he..


danish mmg suka tido gini, tak tau kenapa, kaki dia bukan sangkut pun kat kain buai tu.. tapi dia boleh je tido kaki ke atas gitu.. agaknya nak jd gimnas kut... ahakss..



ni lagi satu

ni plak.. ms mkn kat Nando's..ngantok sgt.. yg best nya ibu dgn abah dia continue je mkn.. zalim tak?? bukan apa, kalau angkat mesti dia terjaga, pastu terus dia tak nak tido.. danish bukan penido org nya (ada ke ayat penido..hantam saja)

gaya boxing... ntah nak boxing dgn sape ntah..patutla skang ni, sikit2 je boxing dgn abah.. hubby mmg jd mangsa danish lepaskan tumbukkan.. brp kali dah hubby tu pecah mulut kena tumbuk dgn anak..

so comeyy... suci je kan... (mcm ibu dia.. nak jugak!!!)


kaki tetap nak pusing2... danish ni agak lasak gak tido dia.. tapi alhamdulillah sekali je dia jatuh katil ms dia kecik2 dulu tapi bila besar ni byk kali gak jatuh katil, org tak kisah dia nak jatuh byk kali pun sebab kat bawah tu org dah buh tilam..dia jatuh pun atas tilam so tak sakitlaa...dia boleh sambung tido balik..

danish tido buai, tapi dia kan plum, spring buai tu tak dpt nak menampung berat dia so putus.. tgl 4 je spring..org rs masih selamat org guna lg.. pastu sepring ke4 tu mcm nak putus lg..org pun bgtau danish.. danish buai ni nak putus ni.. kalau putus ni..ibu dah tak beli buai lain tau.. danish tido je kat bawah.. dia angguk.. dia tgh2 tido.. boleh tiba2 dia terjaga, sebab dia rs dah tak sedap kut.. terus dia ckp nak tido bawah.. sejak dr tu..dia dah tak tido buai lg...


ni gamba paling terbaru... semlm, org tgh layan Desperate housewife.. so dia akan layan diri dia sendiri... tetiba menonggeng.. danish ni org perasan..kalau dia nak tido..dia akan ambik feel... goyang2 kaki dia dulu (ni mcm wan trg)... tgn cari tepi baju kaftan org.. sampai org kena tido tegakla..kalau tido sebelah dia.. yela kalau tido ngiring..mesti kena marah dgn dia.. "epi aa".. dah dia nak gentel2 tepi kaftan org.. org pernah bg dia kaftan org yg tak pakai, tak nak dia.. dr dia kecik lg, mesti nak tepi2 kain.. tp kalau org tak pakai kaftan..tak dela dia marah suh org pakai gak kaftan... berani dia nak marah..he..he.. lg satu habit terbaru dia..kalau dia tgh main2, pastu org ajak dia tido..segala mainan yg dia tgh main tu, akan dia bawa masuk tido sekali... nyampah gak kdg2..segala benda duk atas katil tu...sebab bila pg dia dah tak igt segala benda yg dia bw masuk bilik mlm semlm..isshhh..danish..danish..
gitula gaya2 danish tido... nampak dia makin pjg je kan.. bagus..berjaya gak misi org... apa misi org.. biarla rahsia.. (poyo..nak gak jd siti..ahaks..)




3 comments:

Panggil Saja Lyeana,Yana said...

K.ma...sy rasa ler kalu gambo yg dlm buai kaki ternaik siap pengang tut** mesti tersenarai..ekekek .paling2 best tah2 menang...

arnirina said...

hahahaha..klako la tido dlm buai tu. camne ek dia buat? wakakaka..

mannira said...

yana ~ he..he.. bukan rezeki kami.. nanti2 kalau ada lg org buh gamba ni plak..walau ms tu danish dah tua... boleyy???

arnirina ~ ntahla.. yg bestnya bukan dia br nak tido dia buat gini, kdg2 dah lama dia tido, br dia angkat kaki dia gitu..tp sejak dia tido bawah tak pernah lgla dia buat gitu..kalau ada org siarkan dlm buletin utama..ahaks..