Wednesday, June 17, 2009

Teka sape saya?

Agak2 sape ya budak ni???...

lain kan muka danish, org punya gelak ms ambik gamba dia ni, sampai keluar air mata... lain benor rupa dia, dah macam anak india pun ada...anak negro pun ada... jahat betul ibu dia.. transform danish... wakaka...

sape yg rs nak geget pipi dia angkat tangan!!!!

adik org kata mcm perenang taipei..ahaks...

wakaka!!! gelak besar....

issshhh...tension la..ibu ni.... pening pale..mcm2 suh posing....

tetiba jd Maeman plak!!!

Ni projek sebelum g kenduri kat Bandar Tasik Puri, rawang ari sabtu aritu....dia sungkup pale dia dgn spender dia...ikut suka la danish...



2 comments:

Kasih Aleeya said...

heheh..gambo last baru tau tu spender... sabo jek..tp comel..heheh

mannira said...

fila... kreatip...ahakss...